• picleme

    8.
    Kafadan bacaklı.
    1 -1 ... keyf kahyasi
  • gürsel tekin in 967 liralık gömleği

    6.
    Adamların aldığı maaş belli.

    Benim için durum kötü demiyor ki senin için kötü diyor. ama halkta bunu anlayacak bilgi nerede işte...

    Bir işadamı çıkıp durum kötü ekonomi kötü diyemez mi mesela? Adam varlık içindedir ama durum kötü der.

    Ben kötüyüm demek değildir bu sen daha kötü oluyorsun demektir. Gel de anlat.
    1 ... keyf kahyasi
  • rte nin bilim insanlarına türkiye ye dönün demesi

    1.
    Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan bilim insanlarına çağrıdır

    Ülkenize dönün demiş.

    Aslında bir düşünse bu adamlar neden ülkeden kaçıp gitti neden Türkiye'ye gelmek istemiyor diye sorun çözülecek bence.

    https://www.google.com.tr...sanlari-yurda-donsun/amp/
    4 -1 ... keyf kahyasi
  • 1 kilo tavuk göğsünün 30 lira ya güncellenmesi

    23.
    Tamam dolar dolar da

    Ulan yemi de kendin ek be kardeşim. Mazot parası artıyor tabi ki bu bir sorun ama yemin fiyatını 1 artırsın 2 artırsın

    Hormonlu bu tavuklar zaten. 2 haftada büyüyorlar kullandıkları yemin parası ne ki? Doğal olsa tavuklar diyelim ki çok uzun bir süre bakılıyor yetiştiriliyorlar e haliyle çok da emek harcanıyor.

    Basıyorlar hormonu civciv 2 günde büyümeye başlıyor. Ona bile zam yapıyorlar daha halen.
    ... keyf kahyasi
  • atatürkçülükle kemalizmi farklı zannetmek

    5.
    Kemalizm Atatürk'ü sevmeyen tiplemeler tarafından kullanılır. Atatürk'ü sevmeyen kişilerden ben Atatürkçü sözü duymadım onlar kemalist diyor.

    Kemalist ne lan? Hitlerist diye bir şey var mı ya da napolyonist

    izm -cilik anlamı katıyor "kemalcilik" kemalcilik nedir? Kafalarından deyim uydurmuşlar

    Kendisini kemalist gibi gösterip Atatürk düşmanı olan çoktur bu yüzden, Atatürk'ün fikirlerini savunan, doğru bulan kişiler kendisine Atatürkçü der.

    "Atatürkçü düşünce derneği" görebilirsiniz ama "kemalist düşünce derneği" diye bir şey yoktur.
    3 -1 ... keyf kahyasi
  • eft ücreti alan bankaların dolandırıcı olması

    4.
    Bazı bankalar eft ve havale ücretlerini kaldırmış. Demek ki yapılabiliyor ama bazıları halen tutuyor.

    EFT ücreti ile bankaların kazandığı para dolandırıcılıktan başka bir şey değil. Bazıları kaldırabiliyorsa demek ki hiç alınmayabilir ama yapmıyorlar tabi ki.
    2 ... keyf kahyasi
  • çilingir dükkanını çilingirle açtırmak

    1.
    Çilingir dükkanına yapılacak en büyük hakaretlerden birisi olabilecek hamle.
    1 ... keyf kahyasi
  • mhp nin 162 bin kişiyi kapsayan af teklifi

    1.
    MHP'nin 162 bin kişiyi kapsayan af teklifidir. Açıkça sokağa tüm bela, hukuka aykırı davranan, ülkenin kurallarını takmayan insanları bırakalım diyorlar.

    Oh ne güzel valla. Ülke de sıkıntılı suriyelisi, afganı çeşit çeşit insanı dolsun. Yanına zaten ülke insanı psikolojik olarak çığrından çıksın her gün farklı iğrenç haberleri görelim.

    Siz bir de salın suçluları salın. Her gün lanet mi edelim bu ülkede yaşadığımız için? Böyle bir teklifi yapmak bile ülke ayıbıdır.

    https://www.google.com.tr...hpnin-af-teklifi-40964632
    8 -1 ... keyf kahyasi
  • eminönü deki baklava izdihamı

    67.
    Bunlar nasıl insan yahu. Adam 1 baklava alacam diye saldırıyor.

    Hep diyorum Afrika'da bunu yapsanız gelir teker teker alır sakince giderler. Bunlar da medeniyetten eser yok en ufak şekilde.

    Bu ülkede medeniyet kavramı çok uzak bir noktada duruyor.
    9 -2 ... keyf kahyasi
  • pantolonu olmayan öğrenciyi okula almayan sistem

    4.
    Biliyorlar ki o kişinin maddi durumu yetersiz. Alamamış lan çocuk işte destek olmanız gerekirken yaptığınıza bakın.

    Çocuğun babası da çalışamıyor olduğu için çalışmıyormuş zevkten değil. biz bu yüzden sosyal devlet olmalı diyoruz.

    Güçlü bir devlet olduğunu iddia eden bir ülkenin vatandaşı bu yüzden böyle üzücü bir sebepten intihar ediyor. O devlet o kadar güçlü de ihtiyaç sahibi bu adama yardım edemiyor öyle mi?

    Bu yüzden liberalizm saçmalığına hayır diyoruz. insanların biraz bile olsa insanca yaşamaları için sosyal devlet prensibine dönmesini istiyoruz bu ülkenin.

    Paraları saçma şeylere dağıtırken vatandaşa gelince biraz bile yardımı çok görenlere yuh olsun.
    12 ... keyf kahyasi
  • 600 senede 6 tane bilim adamı yetiştirememek

    16.
    En basitinden üniversiteler güya bilim yuvası.

    Ama bilim ne desen onu doğru düzgün anlatamayacak adamları torpille okullara dolduruyorlar. Yani senin bilim adamı yetiştirecek öğretmenin bilim nedir bilmiyor ki.

    Bu ülkede yetişen kendi çabalarıyla yetişiyor. Çoğu ünlü bilim insanımıza bakın hep yurt dışında. Adamlar devletten destek görmemiş ki ya da buradaki hocalarından çok büyük katkılar görmemişler hep yurt dışından bulmuşlar katkıyı gerek eğitim gerekse maddi olarak.

    Yani ne yetiştirebiliyor ne de tutabiliyoruz.
    ... keyf kahyasi
  • kivilive tarzı trollük

    2.
    Orospu çocukluğu ile karıştırılmamaktadır bizzat orospu çocukluğudur.
    9 ... keyf kahyasi
  • ülkedeki tüm evleri araplara satmak

    1.
    Ülkenin yeni projesi

    Yabancı yatırımcı ülkeden ev alıyor diyorlar. Yabancı yatırımcı dedikleri de katarlısı kuveytlisi...

    Ülkenin tarlasını, evini, arazisini her şeyi Araplara satıyorlar. Oh ne güzel adamlar ülkeyi ele geçiriyor güzelce.
    7 ... keyf kahyasi
  • amazon com

    95.
    Türkiye pazarına girerek ne kadar doğru yaptığını bilemediğim firma.

    Türkiye'de bulunan üreticilerle anlaşma yaparak ürün temin ediyor. Yani zaten ben diğer sitede o ürünü bulabiliyorsam o ürünü 50 ye bulabiliyorsam amazonda yine olacağı 45-55 aralığı olur

    Hepsiburada varken n11 varken bunu yaparak şu an pek başarılı bir giriş yapması gibi görünüyor. ileride belki farklı atılımlar yapacaktır ancak şu an kullanmak için bir neden göremiyorum.
    1 ... keyf kahyasi
  • anlaması lazım tam benim tarzım

    2.
    Beynimde yankılanan söz.
    2 -1 ... keyf kahyasi
  • ay ve yıldızlı bizans parası

    3.
    Ay ve yıldız için ay Allah yıldız peygamber diyorlar islam ülkeleri için.

    Güneş özellikle doğu ülkelerinde büyük önem taşıyan bir semboldür.

    Gök cisimleri genel olarak önemli görülmüştür diyebiliriz aslında ay, yıldız, güneş. Farklı farklı figürlerde karşımıza çıkıyor.
    1 ... keyf kahyasi
  • ezhel in ais ezhel olduğu zamanlar

    5.
    Çocukluğumun dönemleriydi o zamanlar.

    Ezhel ais Ezheldi ah ah.
    1 ... keyf kahyasi
  • senin paran burada geçmez

    31.
    Katarın Türkiye'ye dediği söz

    -oğlum al lan harçlık yaparsın şu 200 milyonu

    +Orada duracaksın. Fakire sadaka mı veriyorsun? Senin paran burada geçmez. Dur uçağına da yakıt atayım 2000 liralık.
    2 ... keyf kahyasi
  • kızıyla evlenilmeyecek iller

    55.
    Yüzölçümü olsun yeter diyorum.
    ... keyf kahyasi
  • icimdeolenbirivar 2

    2.
    Bence çözüm Aydınoğlu.

    Bunların eş değeri erkek anca o var elde.
    10 -1 ... keyf kahyasi
  • yeni şeyler getiriyorum