• hepsiburada com

    827.
    bir şeyler almak için geziniyorum bir kitaba baktım fiyatını 3 lira görünce 3 liraya bu kitap ne alaka diyerek açtığımda 33.99 dan 3.90 a indirmiş olduklarını gördüm.

    lan 33 nere 3 nere hahaha. ben bunu sırf zevkine sipariş ederim çok ucuz diye. bedava vereydiniz yani daha makbule geçerdi. 30 tl üzerine de kargo ücretsiz diyor zaten kargo fiyatı yine 5-6 oluyordu yanılmıyorsam yani her şey çok güzel gözüküyor şu anlık sitede. tek merak ettiğim o 3 liralık kitabı söylersem eğer ne geleceği hahaha.

    böyle indirimler güzel ve hoş yani bu kadar olmasa da farklı indirimler de yine hoş yüzde 30 dur 40 dır ne kadarsa artık. diğer rakiplerine oranla çok daha ucuza satıyorlar nasıl oluyor yapıyorlarsa bilmiyorum da artık.
    1 ... keyf kahyasi
  • tek soru hakkın var

    8.
    şöyle sorardım.

    neden tek bir soru anlatsana biraz?
    ... keyf kahyasi
  • sabahattin ali

    1110.
    kendisine komplo kurulmuş ve hapse attırılmıştır.

    yazmadığı bir şiir üzerine ceza çekmiştir. sözde atatürk'e hakaret etmiş kendisi. bugün bazı yerlerde de kullanıyor bunu yobazlar bakın sabahattin ali ne yazmış gibisinden bir de kendi uydurdukları şiire destek çıkıyorlar...

    yalan tarih yazma konusunda o kadar başarılılar ki bu insanlar kendi uydurdukları şeylere inanıp duruyorlar. sabahattin ali atatürk ya da cumhuriyet karşıtı bir insan olmamıştır hiçbir zaman zira kendisi aydın bir insandır.

    ''insanlar nedense daha ziyade ne bulacaklarını tahmin ettikleri şeyleri araştırmayı tercih ediyorlar. Dibinde bir ejderhanın yaşadığı bilinen bir kuyuya inecek kahraman bulmak, muhakkak ki, dibinde ne olduğu hiç bilinmeyen bir kuyuya inmek cesaretini gösterecek bir insan bulmaktan daha kolaydır.''

    çok güzel konuşmuş her zaman sabahattin ali her sözü ayrı güzeldir. fakat şu sözü dünyadaki birçok konuyu da özetliyor aslında. evet insanlar gerçekten tahmin ettikleri şeyleri araştırmayı sever. çünkü bilse de görmek ister.
    1 -2 ... keyf kahyasi
  • milliyetçilik vs solculuk

    3.
    Milliyetçilik solculuğun karşıtı değildir.

    Sol düşünce tarzı ağırlıklı olarak politikalar ile ilgilidir. Tabi sağ model de politikalarla ilgilidir hükümetler bu görüşler üzerine politikalarını belirler. Bunlar ekonomi politikalarıdır.

    Milliyetçilik farklı bir görüştür. Sağcı birisi milliyetçi olmak zorunda değildir. Sağ politikayı destekler sağ politika uygulanan ülkeler milliyetçi tutum mu sergiliyor yani illa?
    -2 ... keyf kahyasi
  • doların yükselmesinin sebepleri

    39.
    TL nin değer kaybetmesi (#39446983) yani bu dış faktörlerden ziyade ilk iç faktörlerden kaynaklanıyor. Ama devlet büyüklerimiz! Bunu yabancı ülke işi gibi gösterip Türkiye'nin vahim halini örtmeye çalışıyor.
    ... keyf kahyasi
  • savcı vs doktor

    6.
    Kıyaslaması saçma.

    yine de savcı kendisine özel doktor bile tutabilir ama doktor kendisine özel savcı tutamaz.

    Bir doktorun yerini başka bir doktor doldurabilir mevki olarak ama bir savcının dolduramazsın.

    Ya o doktorumuz yok şimdi şu hastaneye gidin denilebilir. Ama kusura bakmayın elimizde savcı kalmadı da sizi yan mahkemeye yollayalım denebilir mi?

    Ayriyeten yerel bir görev savcı. Doktoru beğenmezsen ülkeden çık git farklı ülkede tedavi ol. Davayı beğenmedim diyip farklı ülkeye gidebilir misin? Yine hayır.

    Anlamsız bir kıyas o yüzden.
    2 -1 ... keyf kahyasi
  • hande fıratın subliminal orta parmak göstermesi

    6.
    Suratından da anlaşılıyor zaten o parmağın kime olduğu zarganacıklar.
    -1 ... keyf kahyasi
  • tuğçe kazaz ın hükümete verdiği tavsiye

    8.
    Bu ne lan. insanda biraz utanma arlanma olur kendisine sövdürttü an itibariyle ama kelimeleri buraya yazmak istemiyorum.

    Ayriyeten daha da yükseltin diyor. Yani diyor ki zaten yapıyordunuz ama daha da fazla yapın.

    Gel de delirme. Bunu bile bile destekliyor işte şimdi desen ki kör bilmiyor hadi çok az da olsa neyse dersin daha da yapın halk fakirleşsin ki oy toplayın diyor

    Bu nasıl bir haysiyet yoksunluğudur.
    1 -1 ... keyf kahyasi
  • artık elektronik eşya alamayacak olmamız

    5.
    Bir teknolojik alet almak için 1 aylık maaşını veriyorsun.

    X Avrupa ülkesinde gayet kaliteli yüksek özellikli bir ürünü normal düzeyde para kazanan birisi parasının yarısına alabilir yine. Ya da bu ay maaşımı bu tarz şeylere harciyim derse güzel bir laptop ve telefon alabilir kendisine.

    Ama bizim ülkemizde bunu yapmaya kalksan sadece 3 maaşını direk bunlara yatırman lazım.

    Gerçekten şaka gibi. Ülke böyle devam ederse eşşek olacak ülkede herkes eşşek. Yabancıların köle gibi çalıştırdığı bir ülke olucaz. He tabi tuzu kuru olanların umrumda değil adamlar milyon dolarları saçıyor etrafa ama maalesef biz o kadar zengin değiliz

    Bu ülkenin bir kesimine artık iyice sinirlenmeye başladım. O kadar mallar ki bunların mallığının cezasını biz çekiyoruz.
    4 ... keyf kahyasi
  • bekaretin 2018 deki önemi

    2.
    Adamın tek entrysi bu onu da bekaret başlığı açarak kullanmış.

    Yav bir yürüyün artık amk.
    9 -6 ... keyf kahyasi
  • vergiler bize ne olarak dönüyor

    264.
    Yıllardır Merak edilen konu. Ama yol yapiyeoları geçin bir kere.

    Sadece bir ürünü kabataslak hesaplayalım.

    Sigaranın fiyatının yarısı vergiden oluşur. Bir sigara 10 TL olsa 5 tlsi vergi. Sadece benim günde 1 paket bitiren onlarca tanıdığım var.

    Günde yaklaşık 15 milyon sigara paketi satılıyormuş yani buradan bize 150 milyon para gelir ki 75 milyonu devletin kasasına giriyor. Sadece bir sigara vergisini aldık 75 milyon kasaya girdi.

    Lan tüm ülkeye yol yapsan 1 aylık sigaradan aldığın vergi yeter. Daha bunun fiyatının yarısı vergiden oluşan telefonları teknolojik aletlerini saymıyorum.

    20 günde 1 milyarı aşan bir vergi sadece sigaradan geliyor. Bizim ülkenin safları da şu kadar milyona, milyara şu yapıldı diyor. Lan senelerce o yaptıklarının parasını bu adamlar 1 ayda çıkarıyor zaten.

    Geriye kalan paralar nerede? Yok hastane yapıyorlar şunu yapıyor bunu yapıyorlar. 1 hastanenin fiyatı 1 milyar dolar falan herhalde yoksa bu para 1-2 hastanede nasıl bitiyor. Açılan çoğu hastane artık özel hastane zaten. Hastane sıkıntısı olduğu da biliniyor ülkemizde.

    Bu para bütçesi nereye ayrılır nereye gider merak uyandırıcı.
    8 ... keyf kahyasi
  • piton yılanı oyuncak sanan minikler

    2.
    Bunu kameraya çekmek de nasıl bir rahatlık. Piton muhtemelen bir şey yemiştir bir şey yediği için şiş duruyor zaten uzunca bir süre bir şey yemeden durur bu canlılar böyle.

    Ama yine de çocuğa bir şey yapabilir vahşi bir hayvan bu sonuçta. Rahat rahat izleyip çocukları o şekilde çekip müdahale etmemek büyük genişlik.
    3 -2 ... keyf kahyasi
  • timurlenk i türk sanan akıl yoksunları

    39.
    çomarlar da tarih konuşunca hiç çekilmiyor.

    türk tarihinde mete handan sonra çini dizi getirebilecek bir isim varsa o da timurdu.

    attila
    timur
    mete han

    bunlar türk tarihinin en büyük üçü olmakla birlikte dünya tarihinin de enleri arasında sayılacak savaşçılardır. ve türk oldukları kabul edilir.

    büyük iskender makedon değilmiş de anglosaksonmuş tartışması gibi bir tartışma dünyanın hiçbir yerinde olmaz. bizde yok şu türk mü yok şu moğol mu yok bu arap mı.

    bi bitmediniz.
    3 -2 ... keyf kahyasi
  • turan dursun

    408.
    Arapçayı en iyi anlayabilen din adamlarından birisiymiş özellikle Kuran'da kullanılan Arapça (eski Arapça ile güncel haldeki hali de tam olarak bir değildir)

    Kendisi Kuran'da olan ama çoğu hocanın çeviri yaparken kurnazlık yapıp kapattıkları noktaları anlatmıştır.

    Ama Arapça bilgisi bu adam kadar yeterli olmayan kişiler onun dediklerini yalanlıyor. Sonra da diyorlar ki Kur'an'ın meali yetersizdir Arapça Hali ile... E bu adam Arapçayı hepinizden iyi anlıyordu.

    Edit: adam dine inanıyorken süper bilgili alim, din yalan diyince kafasından sallayan yalan yanlış konuşan kişi olmuştur.
    3 -6 ... keyf kahyasi
  • sözlük prenseslerinin fotoğrafları

    285.
    Kuaföre fazla borç taktığı için gidemeyip sakalları uzayan premses fotoğraflarıdır.

    Erkekler bu sebepten kendisinden uzaklaştıkça o da artık bir feylosof olmuş ve koymuşum dünyasına diyerek saçı sakalı uzatmıştır.

    Değer miydi premses.
    3 -1 ... keyf kahyasi
  • din sömürgeciliği

    1.
    ''avrupalılar geldiklerinde onların elinde incil, bizim elimizde ise topraklarımız vardı. bize gözlerimizi kapatıp dua etmeyi öğrettiler. gözlerimizi açtığımızda bir baktık ki incil bizim elimizdeydi. topraklarımız ise beyazların olmuştu''

    (bkz: jomo kenyatta)

    tarih kendisini tekrar eder. o gün avrupalılar incille onu yaptı başka zaman başkaları başka şekilde.
    1 ... keyf kahyasi
  • incilin hz isa dan 100 yıl sonra yazılması

    1.
    incilin hz.isa dan ortalama olarak 100 yıl sonra yazılmış olmasıdır.

    bu da islamcıların kendi kaynaklarından bir sayfa: https://sorularlaislamiye...ecmiste-eger-varsa-nereye

    kendileri de reddedemiyor incilin hz.isa nın yaşadığı dönemde var olmadığı gerçeğini. hz.isa diye birisinin yaşadığı ise kendisinden 100 yıl sonra ortaya çıkan incilde geçmektedir. yani hz.isa diye birisinin varlığı 100 yıl sonra kendisine geldiği söylenen kitapta geçiyor.

    insan hayret ediyor gerçekten.

    Edit: Yine eksilenmişim ama cevap yok. incil kutsal kitaplar arasında geçiyor ve sonradan bozulan kitap deniliyor. iyi de kitap hiçbir zaman doğru olmamış ki zaten hz.isa yı gören kişi bile yoktur şayet gerçekten yaşadıysa incili yazanlar arasında. peki nasıl oluyor da incil ilk başta doğru ve tanrı tarafından yollanan kutsal kitap olup sonradan bozuluyor.
    -4 ... keyf kahyasi
  • selamun aleyküm ün allahın selamı olmaması

    3.
    allah kelimesi nereden geliyor sanıyorsunuz. o da aşırmadır.

    (bkz: elohim).

    Edit: eksileyin ama yine de araştırın isterseniz allah kelimesi ile elohim aynıdır. eloh ibranice de tanrı olarak geçer din üzerine semavi kaynakların hepsi yahudilere aittir. hristiyanlık diye bir dinde yoktur o da yine yahudiliğin yorumudur.
    -3 ... keyf kahyasi
  • pınar isimli kızların ortak özellikleri

    32.
    Güzel bir isme sahip olmaları hepsinde bulunabilecek bir özellik olabilir.
    2 -1 ... keyf kahyasi
  • deadpool 2

    68.
    Filmin ilk serisi tanıtım filmiydi. Karakteri tanıttılar pek olay olmadı o yüzden. ilk filminde sinemaya gitmiştim ikincisini izlemedim pek izleme merakım da yok.

    Deadpool abartı bir kahraman bence. Evet diğerleri de abartı ama marvelin yenilmezler serisini düşünürsek deadpoolu alıp oraya koyamazsın mesela.
    1 -4 ... keyf kahyasi
  • yeni şeyler getiriyorum